Bel ons direct op 0800 61 119.

Klantenverhaal: Amon

Amon vzw biedt diensten aan kinderen en jongeren in moeilijkheden. Om hun werking te optimaliseren, kon JSM Communications ook een steentje bijdragen door hun lopende telecomdossiers te verbeteren en te vereenvoudigen.

Kinderen en jongeren die door problemen moeilijker kunnen samenleven en functioneren binnen het gezin, kunnen bij Amon vzw terecht. Zij bieden een intensieve en aanklampende hulpverlening om de situatie te deblokkeren en het opvoeden terug perspectief te geven.

Centralisatie & uniformering

De activiteiten van Amon verspreiden zich over meerdere sites in de regio Ronse, wat versnippering in de telecomdossiers met zich meebrengt. Gezien de ontwikkelingen zat zowel het mobiele dossier als de vaste telefonie en het internet verspreid over verschillende operatoren, met uiteenlopende tarieven. De klant benadrukte zijn wens voor centralisatie en uniformering voor de verschillende vestigingen.

Het huidige internet met VDSL verbindingen van Proximus was toe aan een upgrade, om zo over voldoende bandbreedte te beschikken om de vaste telefonie over het internet te sturen. We konden hiervoor beroep doen op een lopende campagne van Telenet waardoor alle sites kosteloos werden aangesloten op hun netwerk. De provider nam zelfs de kabelwerken en aansluiting voor zijn rekening.

Zo hadden we een stevige basis om de vaste telefonie met bestaande VOIP-oplossing uit te voeren over alle sites. Mits een kleine ingreep van Telenet werd het aantal lijnen op het hoofdkantoor uitgebreid. Zo bleef de huidige installatie in gebruik en dit over alle vestigingen, maar bovenal in centraal beheer.

Kwaliteitsinjectie

Gezien de ligging in de Vlaamse Ardennen, lag de prioriteit van de mobiele telefonie bij de continue bereikbaarheid van de medewerkers op de baan. Kwalitatief was Proximus Mobile hier de beste keuze en prijsmatig kwam dit gelijkaardig uit met de huidige situatie. Meer kwaliteit voor dezelfde prijs, de overstap naar Proximus was een logische beslissing binnen het optimalisatieproject.

De samenwerking tussen Amon en JSM leverde enkele knappe realisaties op. De bestaande dossiers werden aanzienlijk vereenvoudigd, en zowel de mobiele telefonie als het internetverhaal kregen een serieuze kwaliteitsinjectie. De klant bevestigde hun vertrouwen in onze samenwerking door hun lidmaatschap bij JSM Businessclub. Zo staan we in voor een regelmatige opvolging om alle dossiers up-to-date te houden en kunnen we snel ingrijpen waar nodig.

Kunnen we net zoals bij Amon ook iets voor jouw bedrijf betekenen?

Ondersteuning van A tot Z

Onze Support: Ondersteuning van A tot Z Als onafhankelijke Telecom-Makelaar is onze Support-afdeling de ruggengraat van onze dienstverlening. Of het nu gaat om de omschakeling

Lees meer