
Starlink: In de praktijk
Starlink: In de praktijk De schotel van Starlink zoekt constant naar de dichtstbijzijnde satelliet om verbinding mee te maken. Vervolgens wordt het internetsignaal opgevangen door
Zowel kleine als grote ondernemingen kunnen bij JSM terecht. Hoe gaan we te werk? Wat is onze aanpak?
Elke klant kan genieten van ons eigen support team. Zowel voor, tijdens als na de oplevering heeft u bij JSM een persoonlijk aanspreekpunt. Indien nodig kunnen wij ook instaan als contactpersoon naar de operator om tot een spoedige resultaat te komen. Hiervoor zijn we steeds bereikbaar via telefoon, mail en chat.
De JSM Business Club is een uitbreiding van onze standaardsupport en gaat verder daar waar anderen al lang gestopt zijn. Voor een jaarlijkse forfaitaire bijdrage leveren we een hoop extra diensten om uw dossier te optimaliseren. Hiervoor zitten we niet te wachten op een telefoontje, maar gaan we proactief aan de slag en analyseren we op eigen initiatief uw telecomfactuur en producten. Een betere prijs? Een vervallen promotie? Een verkeerd aangerekend product? We garanderen onze leden van de JSM Business Club op elk moment de beste prijzen en oplossingen die de telecommarkt te bieden heeft.
Daarnaast ontvangen jullie ook uitnodigingen op onze inspiratieontbijten en andere events. Heeft u tussentijds toch een vraag of een probleem, dan staan onze medewerkers uiteraard steeds klaar om uw administratieve of technische vraagstukken onmiddellijk te beantwoorden.
Starlink: In de praktijk De schotel van Starlink zoekt constant naar de dichtstbijzijnde satelliet om verbinding mee te maken. Vervolgens wordt het internetsignaal opgevangen door
Starlink: Wie, wat en hoe? Onze alom bekende Elon Musk. Bij het horen van zijn naam denk je waarschijnlijk al snel aan zelfrijdende elektrische auto’s,
Mobiele data onder controle houden Dankzij mobiele data zijn we altijd en overal online. Onderweg zijn betekent de dag vandaag dan ook dat je gebruik